دعایه یه دختر


ورود دخترها اکیدا ممنوع

پسرا میخایم با هم روی دخترا رو کم کنیم،هستین؟!!!

                           یه روز یه دختردعا می کنه خدایا :

                          من چیزی برای خودم نمی خوام

                  فقط یه دامادخوب  خوشگل نصیب مادرم کن  



نظرات شما عزیزان:

اوا
ساعت9:57---7 تير 1393
حالا دعای یک پسر خدایا یه خوب به من بده

نانی
ساعت15:06---28 مرداد 1392
حسین جون خواهرت بودداشت این دعارومیکرد..دختراجیییغ

نيلوفر
ساعت20:40---25 آبان 1390
آدمها ميتونن پسر باشن ولي پسرها نميتونن آدم باشن بزن كف قشنگ رو !!!پاسخ: جملت ازمد اوفتاده ولی باش مام برات دستو می زنیم ولی قبلش به روی مفهوم همین جمله کمی فکر کن به نتیجه ای رسیدی به ماهم خبر ده

احمد
ساعت20:29---25 آبان 1390
اصلا خنده دار نبود
پاسخ: زرشک


ابلیس
ساعت19:26---21 آبان 1390
هنوز تو وبی

سحر اکبری
ساعت20:57---9 آبان 1390
سلام مرسی که به وبلاگ من سر زدی و نظر دادی فکر کنم اینجا نوشته ورود دختران ممنوع اونم از نوع تاکیدیش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,ساعت 19:36 توسط سید حسین موسوی| |


Power By: LoxBlog.Com